سرقت از وب‌لاگستان ادامه دارد

مه 17, 2008

راستش تا همین چند روز پیش فکر می‌کردم استفاده‌ی بی‌اجازه از یادداشت‌های وب‌لاگ‌ها و وب‌سایت‌ها در مطبوعات کاغذی (همون دزدی ادبی) تنها در مورد موضوعات مرتبط به کامپیوتر و فن‌آوری و علمی و امثال این‌ها انجام می‌گیرد. و یادداشت‌های با مضامی سیاسی، مذهبی و یا اجتماعی در وب‌لاگ‌شهر از این نوع دست‌بردها در امان‌اند.

yalasarat-t

اما خوب، ظاهرا اشتباه می‌کردم. هفته‌نامه‌ی «یا لثارات الحسین» -ارگان مطبوعاتی انصار حزب‌الله- در شماره‌ی 28 فروردین، صفحه‌ی 9، یادداشت «محمدرضا امینی» را در وب‌لاگ «نون و قلم» با عنوان «نوکیا به جای شهید»، تمام و کمال، بی‌اجازه، بی‌ذکر نام نویسنده و البته با جعل عنوان دیگری چاپ کرده است. چرا؟ نمی‌دانم.

+ برای دریافت شماره‌ی یادشده به وب‌گاه اطلاع‌رسانی انصار حزب‌الله مراجعه کنید. (هفته‌نامه‌‌ی سوم)

3 Responses to “سرقت از وب‌لاگستان ادامه دارد”

  1. علی Says:

    قبلا هم دیده بودم که این نشریه از وبلاگ‌های بچه ها کار کرده است. اما معمولا با آدرس کار می‌کرد … نمی‌دانم …


  2. دوست عزيز! راهنمائي شما باعث حل مشكل شد! بينهايت سپاس!

  3. iriie Says:

    سلام رفیق
    کم پیدایی !
    یه سوال تخصصی
    چطوری میشه تو ورد پرس قالب وبلاگ رو عوض کرد
    من هر چی سعی کردم و باش ور رفتم نشد که نشد

    راستی من توهمم
    قصد دارم بک وبلاگ در زمینه رشته تخصصیم (صنایع) بزنم
    آدرسش هم اینه :
    http://www.iriie.wordpress.com

    یا علی


پاسخی بگذارید

